Cerere si oferta

Ma vad nevoit sa postez un articol in care sa lamuresc anumite lucruri interpretabile. Am sa incep prin a spune ca NU VAND SISTEME ACVAPONICE la cheie, la gri sau rosu, sau mai stiu eu cum. NU VAND PROIECTE de sisteme acvaponice. Am specificat pe parcusul acestui blog ca eu ma ocup cu acvaponica la nivel de hobby si ca pe blog postez realizarile si rezultatele mele pentru ca si alti pasionati sa se poata folosi de experienta mea. NU fac acest lucru pentru bani. Asa ca cei care fac socoteli de genul X salate pe Y suprafata imi asigura un castig de Z bani, consider ca au nimerit din greseala pe blogul meu si o sa-i rog sa caute un blog de economie, cum sa faci bani, afaceri la cheie sau oricare altul orientat pe PROFIT.  Pentru mine cuvantul PROFIT vine de la A PROFITA, ceea ce ma duce cu gandul la PROFITORI.  Am mai adaugat si am sa ma tin de cuvant ca o sa-mi ofer ajutorul celor care mi-l solicita, dar AJUTOR nu inseamna sa fac eu treaba in locul lor.

In alta ordine de idei … iarasi despre TEI. Au mai scos o carte despre FRACTARE

http://www.scribd.com/doc/137176250/T-Dutzik-E-Ridlington-J-Rumpler-Adev%C4%83ratul-pre%C8%9B-al-gazelor-de-%C8%99ist-TEI

Categorii: Acvaponica, TEI | Etichete: , , , , , , , | 3 comentarii

Navigare în articol

3 gânduri despre „Cerere si oferta

  1. Salut. Stii cumva de unde pot face rost de pesti Jade Perch? Cica traieste in Australia si aia se lauda ca ar contine mult Omega3.

    • Salut. Nu stiu de unde poti lua pestele ala, dar pot sa ma interesez. Nu i-am dat importanta chiar daca il lauda ca ar fi plin de omega3 si ca mai si creste repede. Ideea este ca acel peste este adaptat climatic Australiei si nu stiu cum s-ar descurca in Romania. Dar, daca iti faci un sistem inchis cu temperaturi controlate cat de cat, cred ca merge. Cum am zis, ma interesez si te anunt de unde il poti lua.

  2. Uite aici parerea cuiva din Europa despre pestii australieni. Citez de pe http://www.backyardaquaponics.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=2822

    ‘i dunno that tilapia is doable in europe without getting away from one of the concept of aquaponics, sustainability. In Texas I don’t want to do tilapia because when the water gets below 50 F (10 C) tilapia start going belly up. Instead I’ve decided to try out a native species, bluegill.

    tilapia have some nice things going for them… breed easily, feed on a very low part of the foodchain (algae), grow quick, tasty. All of this stuff is moot if you have dead fish, or fish so far out of optimum temps that they don’t grow well, breed, etc. Of course you could heat the water and keep it at 27 C year round… but wow, expensive.

    i bet you could raise some other pretty tasty fish though, just have to find the right one.’

    Acum daca tii neaparat, poti sa ii iei de aci http://www.seqfish.com.au/export_19.html numai ca ….

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

