Chestii organizatorice

Ieri, am primit si prima sugestie, una foarte buna dealtfel. Este vorba de organizarea postarilor sub forma unui index sau cuprins, in care omul de rand sa gaseasca mai usor articolele care il intereseaza. Sincer nici nu am realizat ca s-au adunat asa multe si ca a blogul a devenit o padure amazoniana.

OK. Ca sa fie usor accesibil, indexul va aparea ca o pagina separata. Intrati pe acea pagina si acolo  o sa gasiti trimiteri catre fiecare articol in parte.

Astea fiind spuse, va urez lectura util-placuta.

Categorii: Uncategorized | 4 comentarii

Navigare în articol

4 gânduri despre „Chestii organizatorice

  1. Anonim

    Nu-i chiar o padure amazoniana. Doar ca cine intra prima data, vede ultimul articol. Eu unul nu am inteles mai nimic, deoarece este ca si cum ai citi ultimul capitol dintr-o carte.

    Si asa a trebuit sa caut inceputul cartii. In arhive. Dar avand in vedere structura arhivei, a cam trebuit sa scrolez putin ca sa pot sa citesc cartea in ordine.

    La final, pot sa spun ca a meritat.

  2. Acum ti-am urmat sfatul. Arata mai bine sau mi-a scapat ceva?

  3. Anonim

    La o prima vedere, aduce un mare plus. Acum ramane ca sa confirme si un cititor nou, ca eu am citit tot blogul, nu-mi mai este _atat_ de necesara pagina de index

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

