Cu cat stiu mai multe…

… cu atat mai mult imi dau seama cat sunt de prost!

Ca sa nu fiu inteles gresit, a fi prost este opusul lui a fi destept. A fi destept inseamna a sti. A nu se confunda cu a fi inteligent. Nu e acelasi lucru. Inteligent te poti naste, destept nu; destept poti deveni; mai inteligent – putin probabil. Asa ca, concluzionez spunand, lipsit de modestie, ca sunt un prost inteligent!

Am inceput aventura asta prin a descoperi ca plantele pot creste si in lipsa pamantului. Daca le dai suficient din ce le trebuie, si nimic din ce nu le trebuie (cid-urile), ele isi vad de treaba. Dar. Mai e un dar. In tot procesul asta de rasarire, dezvoltare, fructificare si transformare exista un lucru care este omniprezent – energia. Primul lucru important legat de aceasta energie este sa o constientizezi, iar pe urma, cel mai important, e sa stii sa ii folosesti proprietatile, starile, inflexiunile. Daca nu ma mai intelegeti, va rog sa nu fiti complexati. Nici eu nu ma inteleg pe deplin, dar e posibil ca cineva sa inteleaga ce incerc sa spun.

Buuun. Dar ca sa revin. Am aflat ca energia influenteaza plantele pe care le plantezi. Influenteaza solul in care le plantezi precum si viata din el. Te influenteaza pe tine. Este o intreaga increngatura de influentari reciproce. Asa am descoperit asta , si am inceput sa inteleg de ce se uitau stramosii nostri la cer. Unii ar spune ca il cautau pe dumnezeu….dar asta e alta discutie.  Obicei uman prost: sa cauti afara ceea ce e inauntru, si inauntru ceea ce e cu totul  in alta parte.

Sunt predispus la filozofari greu digerabile, asa ca am sa ma opresc si am sa va recomand sa folositi calendarul din link, indiferent daca plantati in pamant, in pietris, in aer sau mai stiu eu unde. Viata este peste tot, dar ochelarii sunt la ochi.

Vorbim

EDIT  Imi cer scuze fata de cei care imi citesc blogul si sunt nevoiti sa vada adaugirile publicitare de la sfarsitul articolelor. Nu stiam de ele, nu le-am solicitat, nu castig bani de pe urma lor. Sunt inserate de cei care imi gazduiesc blogul gratuit. Daca nu puteti face abstractie de ele imi pare rau. Momentan consider ca nu am de oferit informatii atit de pretioase incat sa platesc pentru domeniu., sau pentru inlaturarea lor. In ideea ca tineti cont de ce anume am scris si ignorati add urile va multumesc pentru intelegere.

Categorii: Acvaponica, astrologie, Permacultura | Etichete: , , , , , , , | Lasă un comentariu

Navigare în articol

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

