Da’ nu ma las…

Cu toate ca am fost si inca sunt foarte motivat de unii sa renunt la proiect, am fost retinut in a lua o decizie. De fapt am luat mai multe decizii, am renuntat la ele, iar le-am luat…. Concluzia e temporara si foarte instabila. Dar trec peste si scriu in continuare.

Astazi, eram pe punctul de a face o legatura intre pestii din sistem si tigaia din bucatarie, dar, ajungand la sistem am reusit doar sa completez nivelul de apa din bazine (nu, nu cu lacrimi, ci cu apa de la robinet), sa scot cateva plante si sa iau cateva fire de varza din curtea din spate, rasarite din elanul meu permaculturistic (cand am aruncat seminte de-a valma pe terenul proaspat sapat) anterior, si care nu o duceau prea bine in sensul ca nu cresteau, si le-am introdus in sistem. Vreo trei in bazinele cu pietris si vreo doua in sistemul cu teava (hidroponic). Acum sa vedem daca si ce diferenta va fi intre pamantul lasat de izbeliste si instalatia asta a mea care necesita foarte putina atentie.

Maine o sa adaug si ceva poze cu varza.

Concluzia e deocamdata una singura: multumita verzelor ‘the show must go on!’

 

 

Categorii: Acvaponica | Etichete: , | Lasă un comentariu

Navigare în articol

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

