Ultimul post legat de acvaponica

Da, din pacate ma vad nevoit sa pun o pauza aventurii mele legate de acvaponica, deoarece am facut proiectul asta ca pe un experiment. Unii nu au inteles asta. Ideea este ca nu am terminat de experimentat tot ce aveam in cap legat de subiect, ci doar ca au inceput sa ma lase nervii din cauza neamurilor (neamuri proaste, neam de traista – cum se zice pe la noi). Dar aventura acvaponica nu se incheie aici in ceea ce ma priveste. Se incheie doar in locatia actuala. O sa renasca intr-o alta locatie, la dimensiuni mai mari si cu toate invatamintele trase din prima. Pina la noi postari legate de acvaponica o sa adaug alte lucruri care consider eu ca merita. Raspund in continuare la intrebari (daca vor exista).

Categorii: Acvaponica | 1 comentariu

Navigare în articol

Un gând despre „Ultimul post legat de acvaponica

  1. Marian

    Sper sa nu renunti la pasiune, acum termin si eu de citit blogul….si maine/adica azi..merg la lucru! A meritat oricum! Tks! Imi place ca esti deschis si impartasesti si altora din experientele tale! Poate colaboram mai ales ca, dupa ce am citit mi s-a infipt din nou in cap ideea cu acvaponia!
    P.S: Imi pare rau de folie,sincer cred ca mergea si una banala din piata. Iar iarna pentru o mai buna izolatiema gandeam la folie dubla cu strat de aer ;-)) adica : oun strat folie peste schelet solar si sarme(pt a rezista la greutatea zapezii) apoi banda din aceea din comert care se gaseste la sanitate pt izolat/etansat toc usi si geamuriin zona unde e scheletul serei, apoi strat 2 folie si iarasi sarme transversale pt. a o proteja de vant! Daca mai vine si un strat circular de balegar in interior…cred ca salata ar merge lejer iarna…
    mmmmm
    Sa auzim de bine!

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

