De la samanta la …

…. la rezultate.

Nu ma refer la plante. Ma refer la prostie. Samanta de prostie nu o cumpar, nu o imprumut. O am din nastere. Acum numai ca ea incolteste sau nu. Totul tine de solul in care este pusa. Ieri am descoperit ca la mine a incoltit, si nu numai, chiar a dat si roade. Stiti cum e, e ca atunci cand orice ai vrea sa faci, iti iese o varza. Si nici macar din aia de se baga in butoi pentru iarna. Asa ca daca nu poti sa o pui la butoi, stai si te uiti la marea varza cu ochii milogului, iar sarea pentru varza o pui pe rani.

Dar sa revin. Faptele sunt urmatoarele:

1. in posturile trecute, mai pe la inceput, am facut un solar din lemn, teava PEHD si folie UV de 2 sezoane;

2. teava PEHD este neagra;

3. folia UV de 2 sezoane e garantata 2 ani.

Realitatea mea este asta. Din cauza temperaturilor ridicate teava PEHD, fiind neagra, s-a incins foarte tare. Folie UV este din material plastic si la temperaturi ridicate devine casanta. Pentru ca rezultatul sa nu se lase asteptat mai era nevoie de ceva vant. Si de doua zile ma gandesc ca o eoliana mi-ar fi compensat pierderea. Exagerez. Dracu nu e asa de negru. De fapt nu e negru deloc  (ca sa nu fiu acuzat de rasism!).

Oricum, rezultatele sunt vizibile in poze.

Categorii: Acvaponica | 2 comentarii

Navigare în articol

2 gânduri despre „De la samanta la …

  1. Nasol rezultatul, imi pare rau. Ma gandeam si eu la un solar, dar cu teava alba, si daca tot pun teava ppr, sa gandesc sistemul ca grinzile solarului sa fie si un sistem de irigatie. Poate dezbatem cumva ideea :).

  2. Salut
    Sunt roman si ca atare imi plac dezbaterile. Mai ales alea racorite cu bere. (E cald tare in Constanta!)
    In legatura cu rezultatele… Daca mergea bine din prima, nu mai invata nimeni nimic. Asa ca hai sa vedem ce si cum. Banuiesc ca am emailu postat pe aci pe undeva. Daca nu adauga si tu @gmail.com la johnnyntm.

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

