In plina campanie

..politica, nicidecum agricola.

Am ales sa intru in politica si asta mi-a cam ocupat timpul in ultima vreme. Cand te uiti la politica din afara ei vezi doar cum ‘alesii’ se c.ca in capul tau. Am ales sa intru in politica pentru a le putea arunca rahatul inapoi in fata. Ma rog, asta e alegerea mea. Dar am deviat. Am spus de asta doar ca sa ma scuz pentru distanta lunga intre postari.

Let’s get back on track si sa spun ca nu s-au intamplat prea multe. Am cules prima ‘recolta’ de fasole verde. Nu sunt multe pastai, dar fiind doar de la doua plante consider ca e ok.

Am observat la unele plate ceva gauri in frunze, ca si cum ar fi mancate de ceva. Dupa ce le-am intors frunzele am vazut ceva negru pe ele. Banuiesc ca sunt pureci. Ma rog. Singurul tratament pe care il stiam consta in aplicarea de solutie  compusa din melasa si apa, pulverizata pe frunze. Cum cu melasa am ramas la nivel de promisiune si promisiunile de a avea necazuri in continuare cu insectele alea raman la un nivel ridicat.

Altceva… habar n-am. Mai intrebati si voi.

Legat ce celalalt capitol, permacultura, pot sa adaug ca am mai adaugat :d menta pe teritoriul curtii. Unele persoane se plangeau ca acasa nu fac nimic. Acum am plantat menta – ca sa am ocupatie si mai tarziu :D.

Mai am de adaugat ceva scanduri la suportul pentru cartofi, ca sa-i pot ingropa. Daca nu-i ingrop or sa-mi umbreasca nucul si nu o sa mai am ce pune in cozonac.

Ar mai fi de adaugat doar ca, o alta persoana a sapat curtea cum veti vedea in poze. Eu studiind permacultura (la FF) am hotarat sa le fac concurenta semintelor de ‘buruiana’ cu un mix de seminte din vreo 12 plicuri de seminte de flori, legume si alte cele. Nu am pastrat plicurile in caz ca imi creste canepa 😀 sa pot da vina pe altcineva.

Categorii: Acvaponica, Permacultura | Etichete: , , , , , , | 2 comentarii

Navigare în articol

2 gânduri despre „In plina campanie

  1. Adrian

    Campania s-a terminat, Asa ca spune cum Mai merge treaba

    • Campania a trecut. Nerodul a pus rodul la pamant si a lasat buruiana in picioare.
      A aparut deja un banc. Cica iese Ponta in fata romanilor si zice: ‘Am primit un nou imprumut, rezervele valutare cresc, etc. De acum poate sa vine alta criza ca nu o sa ne afecteze. Si cineva din multime: ‘ Si pe noi?!’

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

