Articol nearticulat

Articolul asta vine ca un raspuns la intrebarile unora. De ca acvaponie? De ce continui daca stii ca iti ia timp si atentie? si mai ales ‘cat poti sa scoti tu din aia?’

Raspunsul meu e sirul de poze de mai jos.

Unii spun ca exista persoana bolnave, cu o obsesie pe ‘teoria conspiratiei’. Eu sunt una din acele persoane. Eu sunt una din persoanele care se intreaba de ce i-ar vrea statul binele, de ce ar vrea medicii sa fie sanatos, de ce producatorii de legume si de mancare in general, se gandesc la mine cand imi produc mancarea. Si mereu imi raspund ca lor le pasa de banii mei, nu de mine. Din motivul asta eu evit sa fac bani, incerc din rasputeri sa nu am nevoie de ei, si daca alternativa (singura) ramane trocul – troc sa fie!

Dupa ce vezi ‘Food inc.’, si alte cateva filme devii paranoic. Partea proasta este ca atunci cand cumperi un ardei (cazul meu) care NU ARE SEMINTE paranoia nu mai e paranoia – e crunta realitate.

Asa ca, oameni buni, nu mai asteptati sa gandeasca altii pentru voi, caci o vor face, dar nu in favoarea voastra. Apucati-va de orice reprezinta alternativa: acvaponie, permacultura (favoritele mele), agricultura, piscicultura etc. Orice va poate da o alternativa. Nu va mai bazati pe bani. Nu sunt ai vostri. Si valoarea lor este controlata de altii.

Ma opresc aici cu teoriile mele conspirationiste. Nu vreau sa va sperii. Totusi pentru aceia care sunt curiosi o sa pun cateva trimiteri catre bloguri dedicate.

Categorii: Uncategorized | Etichete: , , | 1 comentariu

Navigare în articol

Un gând despre „Articol nearticulat

  1. daci

    🙂

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

