Plante

Acum o sa insir o serie de poze cu plantele pe care le-am cultivat in sistem acvaponic. Ca sa ma laud. Si ca sa vada tot romanu care imi viziteaza blogu’  ce se poate face in acvaponie. (Pauza pentru ca m-am umflat in pene de nu mai pot respira!).

Ideea este ca cineva mi-a spus ca sistemul are limitari in ceea ce priveste plantele. Adica nu poti pune orice. Acum eu mi-am pus in cap sa plantez tot ce se poate planta. Cu timpul. Spatiul de plantare limitat ma face sa ma misc greu.

Deci, am plantat leustean, marar, patrunjel, salata, mazare, fasole, garoafe, craite, banuti, ciusca, rosii, ceapa, castraveti, capsuni, RIDICHI, floarea soarelui si altele. E posibil sa-mi fi scapat cateva. Nu am incercat sa plantez cartofi in sistem acvaponic, dar am facut-o in stil permacultuist. Si cresc.

Si tot la capitolul permacultura as mai adauga iasomia. 🙂

P.S. Unele plante apar in pozele postate anterior, asa ca am considerat ca nu mi este cazul sa le incarc inca o data.

Categorii: Acvaponica, Permacultura | Etichete: , , , , | Lasă un comentariu

Navigare în articol

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

