Cand pasiunea devine obsesie

Cam asta este. Cand iti place ceva suficient de mult, ajungi sa poti face legaturi intre acea pasiune  si toate celelate lucruri intr-un mod pe care nu-l credeai posibil.

Exemplu in cazul de fata: ce legatura poate fi intre acvaponie si un gratar in padure?! Obsesia! Cand scap intr-un loc ce abunda de vegetatie nu pot sa nu ma intreb ‘oare ce as putea sa iau de aici si sa adaug in paradisul meu?’ Dupa 10 min. m-am lasat pagubas. Stiu ca solutiile vin usor cand savurezi o bere, dar cu o conditie : berea sa fie cu alcohol, bre! Nu spun ca nu a venit solutia, ci doar ca a venit foarte greu. Inainte de a ne strange tiganiile si sa ne intoarcem la asfalt si betoane, am zarit niste plante ce semanau cu capsunile. Aveau si de ce. Erau capsuni!

Asa ca, intr-un final, in ziua de ieri mi-am facut de lucru si cu alte unelte in afara celor de gratar. Atasez ‘dovezi’.

Categorii: Acvaponica | Etichete: , , , , , | 2 comentarii

Navigare în articol

2 gânduri despre „Cand pasiunea devine obsesie

  1. daci

    ..bine bine, dar cu pestii cum stai? pare cam depopulat bazinul si apa cam tulbure
    sa intelegem ca, capsunile aratate sunt cele nou plantate? 🙂

  2. Buna
    Pestii sunt OK. Adica am vreo 40 si sunt chiar vioi. A fost apa curata, dar nu mi-a trecut prin cap sa le fac poze atunci. Intre timp a batut tare soarele si au aparut iar algele. O sa le fac poze cand revine apa la transparenta.
    Legat de plante… da, capsunile sunt din cele ‘padurete’, adica noi de la padure.

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

