Share

Adica imparte.

Impart informatii despre sistemul meu acvaponic, constructie, evolutie, rezultate, probleme. Pina acum m-am limitat doar la atit. Mai exact pina ieri. Ieri m-am intalnit cu un vehement contestatar al ideii mele. In iarna imi spunea  sa o anunt (e o ea)  cand o sa-mi creasca salata in pietris, ca sa poata sa-si aduca caii verzi de pe pereti sa o pasca.  Bine ca nu a zis ca o sa vada salata de la mine din sistem la pastele cailor, ca ar fi insemnat ca acel eveniment sa fie sarbatorit incepind de anul asta pe 23 aprilie.

Concluzii partiale:

– am consumat salata din pietris – NU are gust de peste!

– am impartit salata cu vecinii (+1 stamina)

– am mai introdus 17 pesti in sistem. Colegul asta al meu e greu de oprit. L-am convins greu sa pescuiasca, dar acum imi suprapopuleaza bazinul. Hmm, cred ca ar fi timpul sa ma extind.

Mai jos, ca de obicei poze.

P.S. Salata poate parea mai mica pentru ca… este mai mica. O parte din ea am ‘cobilit-o’.

 

Categorii: Acvaponica | Etichete: , , , , , | 4 comentarii

Navigare în articol

4 gânduri despre „Share

  1. Marian

    Care sistem ti s-a parut mai avantajios ( ma refer la cresterea plantelor) dar si mai simplu: ce pe tevi(cu film-sper sa nu gresesc sauu cel cu inundare (in tavile acelea mari)?
    Daca fac prea multe postari imi poti raspunde pe mail?

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

