Sistem la inceput

Am spus sistem la inceput, deoarece abia acum pot afirma ca ceea ce am construit este un sistem. Acum contine si pesti si plante.

Ca o noutate, in ziua de vineri am verificat apa (PH, NO3, NO2) si treaba pare OK. Relativ. PH ul era undeva in jur de 7, ceea ce e bine, nitratii au ajuns la 100, nitritii pe la 0,3.  Nu arata extraordinar, dar e bine pentru inceput. Ce nu am facut este un test de amonia. Pina fac rost de bani pentru un test kit pestii nu au decat sa se descurce cum pot. Apropo de pesti, tot vineri am mai introdus in sistem 20 de carasei (din spusele vanzatoarei). Totusi se pare ca in astia 20 unul nu era caras. Dovada stau cei trei pesti morti pe care i-am gasit in decurs de 2 zile cu aripile mancate.

Si ca sa nu ma plictisesc, pe langa problema cu pestii, se pare ca mai am o problema cu lipsa Fe din sistem.

Cam atat. O sa revin cu amanunte pe masura ce rezolv din probleme.

P.S.  Era mai bine daca mai facea cineva ceea ce fac eu si aveam cu cine sa mai fac schimb de idei.

Categorii: Acvaponica | Etichete: , , , , | Lasă un comentariu

Navigare în articol

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

