Fish’n tank

Salutare

Iote ca veni si ziua in care am adus pestii. Nu am facut-o by the book.

Conform celor care au inventat acvaponica trebuiau urmate cateva reguli:

1  PH ul apei nu trebuie sa fie mai mare de 7.5 – 8 si nici mai mic de 6 (bad for the fish).

(ce e cu virgulita e ceea ce am facut eu – asa nu!)

1′ Am cautat vreo jumatate de ora kitul pentru testarea apei si pentru ca nu am dat de el l-am inlocuit cu o bere. Nu, nu pentru testarea apei, ci …

2 Cand cumperi pestii de la PET shop iti sunt livrati in punga de plastic. Pui punga in bazinul in care o sa introduci pestii, fara sa amesteci apa din punga cu cea din bazin. Pentru moment. Asta se face pentru a acomoda pestii cu temperatura apei din bazin. Apoi iei cate o cana de apa din bazin si o adaugi in punga cu pesti la fiecare 5 min. Asta pentru a echilibra PH ul treptat.

2′  Pestii au provenit dintr-o balta din Dobrogea adusi de un coleg de servici. Initial au fost 22, pescuiti duminica. Peste noapte au supravietuit 6. Probabil din motive de specie: ei sunt carasi si au fost tratati ca sardelele.  In fine, din sase unu a murit in drum spre destinatie si al doilea chiar inainte de buza bazinului. Cand am vazut ca se grabesc sa ‘intinda copita’ i-am luat frumusel pe toti 4 ramasi si i-am aruncat direct in bazin, ramanand sa vad cati or sa pluteasca dimineata. Verificat dimineata – nu pluteste nici unul!

Pestii sunt mai timizi si nu se lasa fotografiati. Asa ca pun ceva poze mai recente cu plantele.

 

Categorii: Acvaponica | Lasă un comentariu

Navigare în articol

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

