Cashunile

Ca asa le zice fiica mea, au fost plantate o parte in acvaponie si o parte in permacultura (adica in gradina in niste cauciucuri). In prima faza o sa vorbesc putin doar de cele din acvaponica, caci cam despre asta e vorba pe blogul asta.

In postul anterior am aratat un turn pentru capsuni. Acolo turnul este montat, dar nu este legat la sistem. Am incercat in week end ul care a trecut sa il conectez, dar teoria si cu practica sunt surori vitrege. Asa ca nu mi-a reusit decat sistemul de scurgere, udarea facand-o  manual deocamdata. Am pus ‘cashunile’  (fiica mea are 3 ani) in hidroton (bile de ceramica arsa – un fel de bile din material de tigla) si vad ca se simt bine deocamdata.

Am mai adaugat un bazin cu pietris in circuit si am realizat o parte din sistemul celalalt. Inca nu stiu cat de bine functioneaza totul, dar ma extind. Nu am mai controlat apa (ph, nitriti, nitrati, amonia) asta urmand sa o fac inainte de a introduce pestii (lucru ce urmeaza a se intampla cu cateva zile inainte de Paste). Pana una alta plantele sunt multumite de conditii, dupa cum se poate vedea din poze. Mai rau este cu temperatura care a scazut undeva pe la 4 grade in solar.

 

Categorii: Acvaponica | 2 comentarii

Navigare în articol

2 gânduri despre „Cashunile

  1. Sora-mea le spunea cashunele. Interesanta ideea asta cu acvaponia, dar pare complicata asa la o prima vedere.

    • Pare… cum bine ai zis. Nu e mai greu decat udatul plantelor in gradina, desi pare. E ca si cum ai scoate apa in fantana si ai uda plantele de langa fantana cu ea. Surplusul de apa se intoarce in fantana. Si iar…. Incepe sa para complicat cand vrei sa automatizezi procesul si sa scapi de munca.

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

