Surpriza cu miros de primavara

Uite ca dupa o iarna ce nu parea sa se mai termine a venit si caldura.

Am avut surpriza placuta sa nu am nici un bazin spart. Ma asteptam ca la inghetul care le-a incercat sa apara ceva crapaturi si alte necazuri. Dar am fost norocos anul asta. Pentru anul urmator am studiat ce am de facut si nu voi mai avea probleme cu inghetul.

O alta surpriza a fost cea care se poate vedea in poze. Desi salata si ceapa plantate in decembrie au inghetat si au degerat, s-au inegrit etc. acum au inverzit din nou si au inceput sa creasca. Si asta ruland sistemul doar 2 ore pe seara, doua seri la rand!

Am sa ma pregatesc de plantat rasadurile pe care le am deja pregatite.

Revin cu amanunte dupa.

Categorii: Acvaponica | 2 comentarii

Navigare în articol

2 gânduri despre „Surpriza cu miros de primavara

  1. radu

    super ideie
    si eu am un system aquaponic in proiect dar nefinalizat din lipsa de timp,bani,etc,
    ma intereseaza de unde ai achizitionat acele placi de poliestiren casetat pentru sistemul pat de apa

    • Pai e polistiren extrudat. Gasesti la orice magazin de materiale de constructii. Numai ca nu are orificii; va trebui sa le faci singur.

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

