Avertisment

NU DATI CU PIETRE!!!

Tot ceea  ce urmeaza sunt operele unui om crescut la bloc.

Acum ca am lamurit aspectul asta sa trecem la treaba.

Am citit pe undeva pe softpedia o modalitate de a cultiva cartofii fara sa fie nevoie de sapat. Acum nu stiu cat de bine am retinut eu cum se face, dar am procedat in felul urmator:

am luat o cazma si am indreptat locul

am facut suportul din poza

am pus un carton in partea de jos

am pus pamant peste carton

am udat toate chestia

am adaugat 3 cartofi ( 5 erau toti, din care trebuia sa mai pus si in stratul de baza al tigaii)

am adaugat frunze adunate de pe jos

am adaugat niste crengi taiate anul trecut plus niste cordeline de vita de vie (sper sa nu se prinda!)

iarasi pamant

apa din belsug

iarasi frunze

Din ce am citit pe softpedia asta ar cam fi permacultura. Vedem ce o iesi. Sunt 4 variante posibile: cartofi (de preferat), vita de vie, buruieni sau salcam (astea erau crengile inca verzi).

Categorii: Uncategorized | Etichete: , | 2 comentarii

Navigare în articol

2 gânduri despre „Avertisment

  1. dragos. n

    salut, te-am descoperit intimplator, nici nu mai stiu ce cautam, cred ca asta e si motivul pt care n-ai comentarii.
    Ti-as sugera pt iarna viitoare la solarul respectiv sa-i mai pui o folie(cauta la geotermiki.gr) despre folia gonflabila, intre cele doua folii, care sint prinse cu niste provile specifice din aluminiu cu miez de plastic, sufli aer ”cald” cu un aspirator, mai ramane sa alegi cea mai rentabila metoda de a face ceva caldura in interior, in acest fel ti-ai realizat un fel de termopan, astfel transformi minisolaru in minisera!
    Bafta, o sa te urmaresc in continuare!
    Dragos

    • Salut
      Multumesc pentru pont. Eu am incercat sa izolez solarul in sensul ca in afara de folia de la exterior am mai montat pe interior, la 10 cm de prima, o a doua folie cu bule, din aceea care se foloseste la impachetat colete fragile. Rezultatele ar fi fost mai bune daca faceam treaba cu mai mult simt de raspundere si daca adaugam si o sursa de caldura la interior.

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

