Filme cu prosti

Cand m-am apucat de proiect am observat ca este ceva deosebit. Ca un film de exceptie. Mi-a placut atat de mult incat am hotarat sa-mi regizez si eu o pelicula. Am luat ideea, caci era fara drept de autor si am adaptat-o. A iesit ceea ce se poate vedea in imagini. Proiectul in cauza, la origini e din Australia, iar acolo chiar a capatat ceva amploare. Ce-i drept ii ajuta clima. Ori eu, exact ca in bancul cu oraseanul care s-a facut agricultor si ingropa puii de gaina in pamant crezand ca asa cresc, am luat un proiect destinat unei clime calde si l-am pus in practica la noi. Am facut un solar din folie si m-am relaxat crezand ca o sa am temperatura ok inauntru. Si partial am avut dreptate. Adica nu a inghetat chiar toata apa din sistem. Am gasit ca solutie de proba o izolatie suplimentara. Am pus-o in practica si, culmea, functioneaza! Cand afara temperatura a ajuns la 2 grade celsius cu plus inauntru aveam tot -4!!!! 🙂 Eee, cam asta e avantajul cand te sfatuiesti doar cu ala din oglinda. De cele mai multe ori stie mai putine decat tine.  M-am sfatuit si cu alte persoane apropiate si m-au incurajat … sa renunt. Asa ca daca stii cateva mii de motive pentru care nu o sa functioneze, tine-le pentru tine. Stiu mai multe motive din categoria asta decat tine. Daca ai idei care ma pot ajuta sa continui, atunci esti binevenit aici.

Categorii: Uncategorized | Lasă un comentariu

Navigare în articol

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

