Occupy timpul liber…

… ca Occupy Romania, vorba reclamei ‘n-ai cu cine ma! niste …’.

Asa ca renunt la a ma intreba daca miscarea asta e spontana, fireasca si reactie la ce ne roade. Am citit atatea despre manipulare incat simt ca o iau pe campia psihica fara plug si ajutor din partea plantelor.

Incerc sa ma rup de cordonul ombilical prin care statul ma hraneste, deoarece nu ma mai hraneste; cordonul nu mai e cordon ci a trecut demult momentul nasterii si a inceput sa semene din ce in ce mai mult cu un organ in toata regula.

Se mai zice ca exceptia confirma regula. Asta cand regula este substantiv. Ma intreb ce e de facut acum cand substantivul a devenit verb.

Revin la filozofia romana autentica si imi amintesc ca ‘ce-i in mana nu-i minciuna’ . Asa ca bataturile sunt reale. In batatura din spatele casei m-am hotarat sa pun (in realitate)  mana si sa incropesc un sistem acvaponic. Ce e ala? (folositi linkurile).

Totul a inceput de aici

diyapand12month

Categorii: Acvaponica, Uncategorized | 2 comentarii

Navigare în articol

2 gânduri despre „Occupy timpul liber…

  1. Buna,
    Ma bucur ca esti pasionat de cultura bio. Eu am studiat un incubator de mare capacitate, o afumatoare „la curent” locuiesc la tara in apropiere de Bacau. Ceea ce ai inceput nu am mai auzit pana acum. Acum cateva zile la antena 1 am vazut un reporaj cu cei doi studenti. Asa ca la munca. O sa te ajung din urma.Pe curand succes si La multi ani!

  2. johnnyntm

    Ma bucur ca mai este cineva curios de ceea ce fac eu aici.
    Ca observatie, am aflat ca curiozitatea nu are antidot. Daca pot sa te ajut si cu alte informatii in afara de ceea ce postez (caci nu pot posta tot – spatiu limitat) poti sa-mi dai un mail la johnnyntm@yahoo.com

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

